Сервісне обслуговування клієнтів


Сервісне обслуговування клієнтів / аутсорсинг

Ваш офіс - гордість технічного прогресу? Сервісне обслуговування від компанії "NTC" потрібно вам як нікому!

Офісна техніка, кліматичне обладнання, системи відеоспостереження - ланки ланцюжка бізнесу. Випадіння навіть однієї може привести до скрутної ситуації і позбавити компанію спокою або частини доходу.

Наша пропозиція включає і виїзд наших співробітників при поломці, і своєчасну діагностику назріваючих несправностей, профілактичні процедури щодо запобігання несправностей в устаткуванні. Абонентська плата передбачає повний пакет необхідних кожному окремому клієнту послуг.

Компанія "NTC" нагадує - профілактика дешевше ремонту!

Для зручності наших клієнтів ми передбачили повний комплекс сервісних послуг. Технічні можливості та рівень професійної підготовки фахівців "NTC" дозволяють нам здійснювати ремонтні і профілактичні роботи практично будь-якого обладнання - від офісного до кліматичного.

Перелік послуг сервісної служби "NTC"

Список пропозицій сервісного центру нашої компанії включає в себе наступні послуги:

  • діагностика і ремонт комп'ютерної техніки;
  • ремонт та обслуговування офісної техніки;
  • заправка та відновлення відпрацьованих картриджів (включаючи програму заправки "вічний картридж");
  • установка ліцензійного програмного забезпечення;
  • ремонт і ТО промислового кліматичного устаткування;
  • ремонт і обслуговування систем відеоспостереження;
  • заміна ламп в проекторах;
  • ремонт мобільних телефонів, смартфонів, смарт-годинників і інших мобільних пристроїв;
  • ремонт мультимедійних шкільних дошок.

Якщо Ви не бачите в списку необхідну послугу, звертайтеся до наших менеджерів. Можливо, вона не дуже популярна і не потрапила в представлений перелік. Але це не означає, що команда наших професіоналів не зможе Вам допомогти. Менеджери детально проконсультують Вас по телефону (скайпу або особисто) і обов'язково швидко підберуть компетентного фахівця, щоб вирішити конкретну проблему.

Наші професіонали - Ваша впевненість

Штат співробітників компанії "NTC" включає в себе фахівців усіх рівнів і напрямків - від діагностів і тестувальників до високорівневих інженерів сервісного центру. У нас кожен професійно займається своєю справою.

Сфера IT-технологій, мобільних пристроїв та іншого обладнання, щільно увійшла в сучасні офіси, виробничі компанії і торгові мережі, та розвивається блискавично. Фахівці "NTC" проходять регулярні навчання, підтверджують свої знання на іспитах і отримують відповідні сертифікати. Все це - для того, щоб йти в ногу з прогресом і бути по-справжньому компетентними в будь-яких технічних питаннях.

Будучи впевненими в досвіді і знаннях своїх співробітників, "NTC" надає гарантію на весь перелік послуг, що надаються.

Переваги співпраці з "NTC"

Список постійних клієнтів сервісної служби "NTC" стає дедалі більше, і справа тут не тільки в динамічному розвитку галузі технологій. Професійний досвід і клієнтоорієнтована політика компанії допомогли нам набути сильні сторони, які по-справжньому привабливі.

  • Широкий спектр сервісних послуг охоплює всі актуальні технічні питання сучасного бізнесу.
  • Фахівці з діагностики здатні визначити навіть незначні назріваючі несправності і вчасно запропонувати профілактичні заходи.
  • Наші майстри однаково легко справляються з заправкою картриджів, ремонтом кліматичних систем, систем відеоконтролю, комп'ютерів, і навіть з найменшою пайкою BGA мікросхем./li>
  • Устаткування і лабораторні умови компанії підтримуються на високому рівні, відповідному потребам різноспрямованого сервісного центру.
  • При ремонті або плановій заміні деталей з лімітованими ресурсами ми використовуємо виключно оригінальні запчастини, принципово підтримуючи тільки перевірених виробників високоякісної продукції.
  • Ми можемо здійснювати незначний ремонт на території клієнта.
  • У нас повноцінно функціонує кур'єрський відділ, тому ми можемо оперативно забрати зламану і повернути працюючу техніку кожного клієнта.
  • Наші ціни дратують тільки конкурентів.
  • Ми здатні виконати будь-який обсяг робіт, не порушуючи обумовлених термінів.
  • Ми охоче відповідаємо на разові звернення і пропонуємо особливі умови для клієнтів, що віддають перевагу стабільному довгостроковому співробітництву.
  • Для великих корпоративних компаній - персональні знижки і програми лояльності.

Переваги абонентського обслуговування

Більшість клієнтів сервісної служби "NTC" воліють перебувати на абонентському обслуговуванні (аутсорсингу). Подібні відносини привабливі, тому що ми:

  • строго дотримуємося графіка планових заходів з обслуговування обладнання;
  • легко замінюємо собою штатного фахівця, при цьому наші послуги коштують дешевше, ніж утримання працівника або цілого відділу;
  • договір на абонентське обслуговування передбачає не тільки планові профілактичні роботи, але і виїзд фахівців при виникненні позаштатних ситуацій;
  • єдина плата за договором абонентського обслуговування - вам не доведеться витрачати час на розрахунки з майстрами при кожній зустрічі;
  • вартість послуг розраховується індивідуально, фіксується в договорі і залежить від обсягу технічного парку компанії.

Своєчасні профілактичні роботи, контроль стану обладнання та діагностика можливих несправностей допомагають продовжити продуктивне життя технічного парку компанії і забезпечити безперервний цикл робочого процесу.